Spring til indhold
Grøn Koncert Logo
Min profil
  • Billetter
  • Videresalg
  • Koncertbyer
    • Tårnby
    • Kolding
    • Aarhus
    • Aalborg
    • Esbjerg
    • Odense
    • Næstved
    • Valby
  • Artister
  • Merchandise
  • Praktisk info
  • Bliv frivillig på Grøn
  • Lokalforeninger på Grøn
  • Bliv partner
  • Tilgængelighed
  • Om Grøn
Facebook Instagram Snapchat Youtube TikTok

Grøn er klar til 2026!

19. februar '26
Grøn satte igen nye rekorder i 2025, hvor hele fem turnébyer for første gang blev udsolgt allerede på dagen, hvor billetsalget åbnede. Nu er vi klar med sommerens turnéplan, der løber fra den 16.-26. juli 2026. Billetsalget starter onsdag den 8. april kl. 7.00!

Sidste år kunne Næstved og Valby først melde alt udsolgt, senere samme dag fulgte Aarhus, Tårnby og Odense, inden Kolding, Aalborg og Esbjerg de efterfølgende uger også kunne finde udsolgt-skiltene frem. Samlet set var der tale om det tidligste tidspunkt i Grøns historie, at vi kunne melde udsolgt i alle otte byer, og med en ny publikumsrekord på 199.000 gæster er det ingen overraskelse, at Grøn vender tilbage i samme otte byer i 2026. 

Alt overskuddet fra Grøn går som altid til Muskelsvindfondens arbejde for et bedre liv med muskelsvind, til forskning i muskelsvind og til at skabe plads til forskelle i samfundet. Derfor har det afgørende betydning, at sommerens turné bliver en succes. 

Indsamlingschef i Muskelsvindfonden, Theis Petersen, udtaler: 

Grøn har været inde i en historisk god periode, når det kommer til billetsalget, så vi krydser alt, hvad vi har for, at den positive udvikling fortsætter i 2026. Vi havde på mange måder en fantastisk turné i 2025, men blev selvfølgelig udfordret af den afbrudte koncert i Esbjerg. Det kunne mærkes økonomisk og betød færre penge til vores arbejde for mennesker med muskelsvind. Derfor er årets turné kun endnu vigtigere, men vi er fortrøstningsfulde og glæder os over den enorme opbakning, vi hele tiden mærker fra både publikum, artister og frivillige, der alle er en afgørende del af vores unikke fællesskab på Grøn.

Når vi til sommer indleder vores turné, bliver første stop Tårnby. Herefter kører karavanen videre til Kolding, Aarhus, Aalborg, Esbjerg, Odense, Næstved og slutter af i Valby.

Turnéplan 2026:  

16. juli: Tårnby
17. juli: Kolding
18. juli: Aarhus
19. juli: Aalborg
23. juli: Esbjerg
24. juli: Odense
25. juli: Næstved
26. juli: Valby

Billetsalget til Grøn 2026 starter d. 8. april kl. 07.00.

NULL

Nyeste

HUGORM og Mumle spiller på Grøn 2026!

HUGORM og Mumle udvider plakaten for Grøn 2026 – det bliver en kæmpe fest!
Læs mere

Tessa og Benny Jamz slutter sig til plakaten for Grøn 2026!

Til sommer kan du opleve to af landets stærkeste hiphopnavne på Grøn: Tessa og Benny Jamz.
Læs mere

Grøn 2026 er totalt udsolgt!

For fjerde år i streg er alle billetterne til Grøn blevet revet væk. Ikke nok med det, sætter Grøn hele to nye rekorder, da hele turnéen aldrig har været så tidligt udsolgt. Desuden skal 203.500 mennesker skal feste med os til sommer, hvilket er publikumsrekord. Jeres fest gør en kæmpe forskel, for alt overskuddet går til Muskelsvindfondens arbejde - TAK!
Læs mere

Tilbage til alle nyheder
Spring til bunden af siden

Følg Grøn på

Facebook Instagram Snapchat Youtube TikTok

Tilmeld nyhedsbrev

Grøn præsenteres af

Muskelsvindfonden Tuborg

Kontakt Grøn

Kongsvang Allé 23
8000 Aarhus C

+45 89 48 22 22
groen@muskelsvindfonden.dk

 

 

 

 

Kontakt vedr. billetkøb

Mandag kl. 10.00 – 16.00
Tirsdag-fredag kl. 10.00 – 14.00

+45 70 20 20 96
groen@billetten.dk

 

 

 

 

Plads til forskelle-puljen
Om Grøn
Vilkår og betingelser, politik for acceptabel brug, samtykkeerklæring, cookies og persondatapolitik
Presse
Bliv partner
Sitemap

 

 

 

 

 

Instagram
Facebook
YouTube
TikTok