Sidste år kunne Næstved og Valby først melde alt udsolgt, senere samme dag fulgte Aarhus, Tårnby og Odense, inden Kolding, Aalborg og Esbjerg de efterfølgende uger også kunne finde udsolgt-skiltene frem. Samlet set var der tale om det tidligste tidspunkt i Grøns historie, at vi kunne melde udsolgt i alle otte byer, og med en ny publikumsrekord på 199.000 gæster er det ingen overraskelse, at Grøn vender tilbage i samme otte byer i 2026.
Alt overskuddet fra Grøn går som altid til Muskelsvindfondens arbejde for et bedre liv med muskelsvind, til forskning i muskelsvind og til at skabe plads til forskelle i samfundet. Derfor har det afgørende betydning, at sommerens turné bliver en succes.
Indsamlingschef i Muskelsvindfonden, Theis Petersen, udtaler:


